16 Januari

Förstår inte hur jag ska klara skolan, sen vi började vt har jag redan försovit mig tre gånger... Jag är så less, har ingen som helst motivation och schemat är det sämsta som finns. varför drabbar allt våran klass, vi får alltid det sämsta schemat osvosv... Våran skola är så jävla kall så man kan inte klä sig i dom kläder man vill utan man får typ gå i tjocktröjor för att överleva. Imorgon ska vi dessutom stå i glasburen mitt på stan till klockan fyra när vi egentligen slutar 15.40 men sista timmarna har vi projektarbete så ingen stannar till 15.40 ändå utan går hem vid 13.00.. Så ska vi stå där till klockan 16 utan ngt för det. Är så less så jag kan spy på allt. Min chef ringde nyss också, 8 veckors jobb i sommar. Skönt, behöver ju pengarna osv men när ska man få vara ledig egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0