Svar på frågor


Jag använder stansar som jag köpt på Jula men det finns en på olika hemsidor som pagoni.se där jag köper de flesta av mina saker jag använder mig av. Sedan har jag en underlag i stål som är jätte bra och viktigt för att få det fint som jag lägger min tag på innan jag hamrar in texten. Sedan brukar jag sätta en tejp längst med kanten på tagen för att få en rak linje att utgå ifrån som jag sätter stansen i linje med eller hur man ska säga för att få det rakt. Sen har jag lite olika tänger och sånt för ihopsättningen och så :)




Nej det är inte gelenaglar utan jag har bara målat längst ut med ett genomskinligt nagellack och sedan doppat dem i glitter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0