7 Februari

Tror att jag har hittat min studentklänning nu, har länge funderat på den men inte varit helt säker, tror dock att jag ska beställa efter den nu och se! Jag är så taggad och kollar klänningar och skor hela dagarna, vill att det ska vara perfekt! tror dock inte att jag är ensam om det ;) Ska försöka träna ofta nu så att man kan visa sig i klänningen på studenten ;) Sedan har jag tänkt på färgen på skorna och smyckena till, först hade jag tänkt rosa men stenen i mössan och bandet är rött så det passar inte så bra? Nu funderar jag på guld istället eftersom att texten och det på mössan är i guld men jag ska vänta med att köpa saker tills senare i vår så att jag är säker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0