15 September

Idag är ingen bra dag. Senaste dagarna har jag varit så jävla stressad. När jag vaknar på morgonen får jag stressa ihjäl mig för att hinna till bussen. Sen får man stressa i skolan för att hinna med allt. Stressa sig till gymmet och sedan skynda sig för att hinna med bussen. Stressäter för att sen stressa med tusen läxor och prov. 2-3 prov + läxor varje vecka. Stressar för att hinna somna i tid för att orka nästa dag. Drömmer sjuka drömmar som jag blir stressad av så vaknar upp stressad. Mitt hjärta slår 10000 slag i minuten och vetinte hur jag ska göra för att lugna ner mig.. ser fram emot en veckas semester nu.



Kommentarer
Postat av: Anna

Se till att ta hand om dig! Huvudsaken är att du mår bra, allt annat är irrelevant!

2011-09-15 @ 12:14:58
URL: http://variationofbirds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0