19 Oktober

Gjorde bort två prov igår och nu efter lunch har jag ett till i tumörlöra. Ikväll ska jag njuuuta framför tvn med n o l l plugg!! Mötte upp Jonas på stan igår efter skolan och gick okring lite, köpte en tröja på Bikbok, en ny mascara och några hårsnoddar. Sen medan Jonas tränade så satte jag mig i bibblan och pluggade till dagens prov :) Följde sedan med honom hem och myste. Senare idag kommer Jonas hit också och följer med mig hem innan hans träning börjar :) Ikväll är det bonde söker fruuuuuu!! :D 
 



Kommentarer
Postat av: Amalia

Hejsan. Jag undrar ba ifall du gör dit hår på nå speciellt vis för att framhöva din panna? Isf, skicka gärna tips.

tack på förhand =)

2011-10-19 @ 10:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0