17 Oktober





Absolut! Jag tycker att ELFs smink funkar skitbra, jag har några nagellack som är skitbra, sitter som smäck fast dock behöver man måla några lager innan färgen blir täckande. Jag har också ett solpuder/rouge som är jättefin och bra, har flera penslar från deras billigare märke som jag använder hela tiden som också är skitbra! foundationen däremot är inge bra alls, inge täckande så den skulle jag nog skippa. All over colour stick och all over cover stick fungerar skitbra :) Mascaror och sånt har jag inte testat, har svårt att tro att de ska vara bra men 14 kr är inte så mkt pengar direkt för att testa heller så . Har bara bra saker att säga om Elf, kommer absolut beställa flera gånger därifrån, sen om du blir medlem får du massor med erbjudanden och sånt som är jättebra också, typ 40% på allt har jag fått några gånger och sånt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skrev du " Har bara bra saker att säga om Elf" och sedan så skrev du "foundationen däremot är inge bra alls, inge täckande så den skulle jag nog skippa!" just innan? förstår inte vad du menar

2011-10-18 @ 14:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0