13 Oktober

Var frost igår när jag gick till bussen! fyyyyyyyfan! Igår va vi iaf på ett studiebesök på strålbehandlingen men det var mer en föreläsning men tusen konstiga ord som man inte förstod ett dugg av. Hämtade ut mitt körkort igår också, kan ju säga att det inte var det vackraste jag sett. Varför ska dom alltid göra bilderna så fula med typ en meter ovanför huvet och typ halva halsen med på bilden? 10 år till jag får ta en ny bild, yeeey ;) Efter middagen åkte jag till David och såg klart Superhjältarna som vi inte hann se klart i måndags. Någon hade klottrat "Snål Ake" på hans dörr, hahhaha undra vem och varför:D Hand krabba hade också dött efter 10 dagar... hha hemsk den låg där död i sitt akvarium, david är en dålig djurägare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0