Svaren

sommarplaner? Ska jobba första perioden på Eriksdals äldreboende, sen har jag inget specielt planerat förutom att jag och Rebecca drar till London i augusti! Julia och hennes pojkvän Mattias kommer upp en vecka också!  

framtidsplaner?
Har ingen koll alls på min framtid just nu, vill plugga vidare men samtidigt jobba ett år och sen resa men alla säger att man aldrig ska börja jobba innan man tänkt plugga vidare för då blir det aldrig av så jag vetinte vad som händer.

bästa vän?
Jag har flera underbara vänner men mina absoluta bästa vänner är Julia och Rebecca

favorit musik?
Lyssnar på lite blandat, lugnt, hiphop, rnb osv

favorit mat? :)
Haha jadu, måste väl erkänna att jag är ett fan av skräpmat men grillat är nog godast!

vad använder du för hår produkter?
Använder Lanzas silkesdroppar och Loreals hårinpackning Intense repair.

Saknar du din gamla pojkvän?
Självklart saknar jag Lukas. Han var min allra bästa vän i över tre års tid och jag kunde säga allt till honom och han fanns alltid där för mig och nu när den personen inte längre finns vid ens sida, även fast det var mitt beslut, så betyder inte det att jag har glömt honom eller inte bryr mig om honom längre. Bryr mig exakt lika mycket som innan bara det att mina känslor för honom är annorlunda.

ska du vara med på yran imorgon?
Nej det ska jag inte vara ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0