31 Maj

Försov mig imorse, fatta inte hur, måste ha stängt av väckarklockan i sömnen! Morfar skjutsade mig iallafall till skolan så jag hann till andra lektionen. Några från OP3 berättade om deras psykpraktiker, var jätteintressant att lyssna på eftersom att jag också vill göra min sista praktik inom det. Annars så har jag så jäääääääääävla ont i huvet och ingen jävlel kan ju vara tyst i det här klassrummet så håller på att sprängas seriöst, alla jävla ljud dödar mig! Försöker svara på nå frågor om samhällsekonomi som vi har prov imr men det är fan omöjligt det också!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du skriver sådär.. Glöm inte att vi (många i din klass läser din blogg)... Du är inte så omtyckt heller, You´r "annoying little fuck!!" :/

2011-05-31 @ 20:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0