29 Mars

Den här dagen är den sämsta dagen på år.
Mitt liv är förstört.

Börjar dagen med att försova mig. Kommer till idrotten och christer upplyser mig om att jag har kommit försent alla de senaste idrottslekionerna. Sen åker jag tidigare från skolan för att ta blodprover på vårdcentralen, kommer dit, sätter mig och väntar i 45MINUTER innan jag får komma in men så säger dom att skolläkaren inte har skickat någon remiss och dom kan inte ta prover på mig så jag har suttit och väntat i 45minuter i onödan.

Efter så går jag och ska klippa mig, tänkte klippa snelugg som jag hade förut men fyyyyyyyyyyyfan vad fult det blev.. Ser ut som s k i t, ser ut som om jag har en raklugg som jag hett på sidan. Kom hem och satte mig och storgrät innan jag satte upp håret i en toffs med hårnålar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0