30 Mars

Sitter på skolan och har en långrast.. Massa arbeten jag skulle ha behövt börja med egentligen men verkat ha tappat all min iniativförmåga när det gäller att ta tag i saker. En projektrapport om en jämförelse mellan två euländer ska vara inne nästa vecka men jag har inte ens börjat på de samt att vi har ett skitsvårt prov om olika tidsepoker i svenskan på fredag som jag inte heller har börjat med och en bok vi ska ha läst och skriva om som jag inte ens börjat läsa -.- Känner att jag måste ta tag i det här nu innan det blir för mycket saker samtidigt.

På fredag kommer iallafall Viktoria till mig, längtar jättemycket, kommer att bli jättekul att träffa henne igen eftersom att det var så längesen vi sist sågs och sen på kvällen ska vi ut tsm med malin som fyllt år och bla. david m.m :) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0