11 Juni

Följde med Jonas på balen i Torsdags, var riktigt nervös inför att gå på mattan men vi klarade det fint, resten av källen var trevlig och jag träffade både min kusin, ronja och cassandra där borta. Middagen tog typ 3 timmar och sen vr det vals, haha skrattar när jag tänker på vad gubben från "vett och etikett"  skulle säga om han såg hur folk betedde sig vid middagsbordet och valsen! Men jag hade trevlig, tack Jonas för att jag fick följa med dig :) <3

Efter ca 30 sekunder kommer vi! :) http://vk.se/media/?clipid=9388&clipcat=1,4&cliport=381 <--- klicka där, fattar inte varför länken blir osynlig men den är där

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut mer Balbilder? :)

2011-06-13 @ 20:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0