Har inget annat för mig ;)

Namn: Fanny Åhlander
Piercingar: Öron + navel
Tatueringar: Inte än
Längd: 172 cm
Skostorlek: 38
Hårfärg: Blondin
Fräknar: Har några på näsan
Motto: har inget spec 

Kär? Ja :)
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja
Tycker du att du är attraktiv? Det varierar. Ibland, ibland inte
Dricker du? Ja
Vilket schampo använder du? Olika hela tiden
Vilken parfym använder du? Britney Spears- Fantasy
Gillar du att tvätta? Nej det gör jag inte
Gillar du berg- och dalbanor? Ja, dock är jag skit höjdrädd så håller alltid på att dö innan jag sätter mig i den 

Senaste… 

Filmen du hyrde? haha jag minns inte
Filmen du köpte? Ingeen aning
Låten du hörde: Timbaktu - Resten av ditt liv
Låten du laddade ner? Rihanna - Man down
Personen du ringde? Mamma
Personen som ringde dig? Mamma
TV-program du såg? Plastikkirurgerna
Person du tänkte på? Jonas as usual ;) 

 

Favorit…

Låt: Finns såå många
Sak att göra: Umgås med Jonas, vänner,familj, festa osv..
Sport: Typ friidrott
Dryck: Energidryck, vatten, cola
Kläder: Klänning
Film: Har för många
Bil: Ferrari
Serie: OC, OneTreeHill 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja
Gråtit över en flicka? Ja
Ljugit för någon? Ja
Varit i slagsmål? Nja inte direkt
Blivit arresterad? Ja
Träffat någon från internet IRL? Haha ja

 

Antal…

Gånger du varit kär? 2
Gånger ditt hjärta brustit? Inte fått det brustet så direkt men ja
Hjärtan brustet på grund av dig? 1 skulle jag tro
Tjejer du kysst? Haha några av mina vänner, dock bara på skoj ;)
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? De flesta av mina vänner faktiskt
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Någon enstaka gång

 

Senaste…

Boken du läste? El chocko
Personen du fick e-mail av? Haha har ingen aning
Personen du fick brev av? Facket
Personen du fick sms av? Jonas
Gången hela din familj åt middag tillsammans? 3-4 dagar sen kanske
Saken du köpte? Jeans som jag klippte av till shorts
Vad har du gjort idag? Varit hos Jonas, shoppat lite sen slöat
Var det kul? Oja
Brukar du svära mycket? Kanske lite
När stiger du upp på morgonen? Nu när jag jobbar blir det 06.15, annars brukar det bli runt 12.
Vad har du på dig? Klänning
Vad ska du göra kväll? Sova
Vad är du allergisk mot? Mjölk/grädde
Var har du ont? nej faktistk inte
Använder du hårspray? Ja ibland
Kan du stå på händer? hah nej :(
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Hellström
Salt eller socker? Båda
Gillar du ketchup? Oja ;d
Är du glad nu? nja, saknar jonas och vill inte upp tidigt imr och jobba
Var du glad igår? Ja
Vad dansar du till? Dansar till det mesta
 
Stockholm är… ? Underbart
Göteborg är… ? Underbart
Kan du sjunga? Funkar väl
Spaghetti eller makaroner? Makaroner
Land du vill besöka? Många. 

 

 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0