27 Juli

Usel uppdateing men har haft massa saker för mig! För en vecka sen kom Julia och hennes pojkvän Mattias. Dagen efter åkte vi tsm med Isac och Jonas i en bil och resten av mina  hsundvänner i en annan bil till Trästock! Hade det jätte roligt och mysigt där borta, var underbart väder nästan hela tiden förutom lördagkväll då det spööööregnade! Just då var jag ute med Rebecca och cyklade i 100km/h typ för att hinna till campingen fast vi blev dyngsura ändå! Rebecca betalade in sig lördagkväll och vi hade så jäva kul! Jonas och jag delade tält som vi köpte på rusta samma dag som vi åkte, haha! Hela helgen var verkligen lyckad iaf!

Igår åkte vi tsm med Jonas ut till stuga och lagade mat och hade mysigt med skräckfilm och godsaker. Plockade massa blåbär och gjorde en bläbärspaj :) Imorse var det underbart väder så vi satt i vattnet och solade innan vi skjutsade Julia och Mattias till flygplatsen. Känns tomt utan dom men åkte hem till Jonas och ska bara mysa med honom hela källen. Nu blir det grillat!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0