14 Juli

Har varken haft lust eller tid att blogga men nu så. För någon dag sen var jag ute med isac,robin och håkan och vi åkte till baggböle för att bada i nån sjö som bildats i nån gruva efter att man sprängt där blablabla.. iaf så tog jag isacs bilnyckel i min väska eftersom han inte hade några fickor. Vi gick igenom skog och ett sandberg för att komma fram och när vi kom fram så var det massa sprängd sten som vi fick lov att gå över. Sen när vi kom tillbaka till bilen så skojjar Isac om att jag skulle ha tappat bilnyckeln och jag skrattar samtidigt som jag söker efter den sen hittar jag den inte! jag har alltså tappat den någonstans i skogen, sanden eller bland massa sten! En svart bilnyckel! Jag trodde att jag skulle dö, jag hade appar Isacs bilnyckel ute i ingenstans omöjligt attt hitta igen den!!! Men alla sprang och letade den och tillslut hittade isac den uppe på sandberget och jag har aldrig känt sån lättnad i hela mitt liv!

Dagen efter kom Jonas till mig och han hade köpt en jättegullig present :) Vi hade jätte mysigt men senare på natten fick jag feber men jag proppade ipren och sen på morgonen kändes det bättre och jag åkte iväg till jobbet, senare på kvällen när jag kom hem mådde jag skit och gick och somnade vid elva. Vaknade upp 3 inatt alldelens blöt men somnade om fast vaknade igen vid fyra, gick ner och tog en ipren och somnade om fast vaknade igen vid fem. Hade 39graders feber så ringde jobbet och sjukanmälde mig sen gjorde jag lite varma mackor och kollade på tv tills klockan ju då jag lyckades somna om. Hoppas jag är frisk imr så jag kan jobba, är ju tros allt min sista dag då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0