26 Januari

Har så mycket energi nu för tiden, är helt rastlös vilket är väldigt ovanligt för att vara jag :D Suttit och kollat fram och tillbaka på alla möjliga systemkameror nu och försäkringar osvosv.. Finns så otroligt mycke att välja bland, blir bara förvirrad! hhah.. Lukas har redan gått och lagt sig så kan inte prata med honom heller,, Får se vad jag hittar på ikväll, ska egentligen plugga men känner ingen ro för de. Har blivigt så glad och sprallig, tror de va sen typ 3 veckor sen när robin var här och jag insedde hur mycket jag saknar att umgås med folk!





Kommentarer
Postat av: Casso

Sv: haha åhh tar de som en komplimang xP jag har faktiskt ingen system (fasten jag skulle vilja ha en soo bad!), min kamera heter DSC-H7 och är en SONY och köpte den för typ 2år sedan(?!). Jag skulle säga att de är en kamera som tar bilder som en system (vid rätta tillfällen)men inte är någon proffs kamera! Den är typ som en "vanlig"-kamera fast den är lite större och ligger bättre i handen. Perfekt att ta med på festivaler och konserter! :D



Kram på dig!

2011-01-26 @ 22:32:31
URL: http://themaniac.blogg.se/
Postat av: alexandra

sv: jo men svårt att lägga av med chips och sånt.. haha :( men nu jävlar ska jag köra! alltså jag jobbade typ bara två eller tre dagar, förstår inte hur jag fick så mycket som jag fick. Stod att jag hade jobbat nästan 60 timmar eller om det var mer! Men tror det var för att jag fick så mycket för att jg jobbade vid jul! :D

2011-01-27 @ 08:20:02
URL: http://www.nattstad.se/alexandraedeblom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0