24 Januari

När jag kom hem från skolan satte jag mig framför tvn ett tag innan jag började att laga mat, gjorde köttfärssås och spagetti. Medans jag lagade mat så lyssnade jag på fet festmusik och dansade runt, bara jag som gör så? :D Imorgon är det boxning på idrotten och för en gångs skull så taggar jag! Glöm inte att det är mig vi pratar om här, haha men jag känner verkligen hur taggad jag är inför boxningen, jag älskar boxning, skitkul ju ;D Snart så ska vi också börja med vårat "Idrottsprojekt", vi ska göra ett eget träningsschema som vi ska utföra 3gånger i veckan i 6veckor och föra loggbok och utvedera och så. Jag ska välja att bygga upp min kondition för jag har verkligen inte någon kvar. Hade faktiskt rätt bra kondition förut typ i 8an men sen har jag inte röt mig sen dess :D



Kommentarer
Postat av: vickii

Jag dansar också omkring med musik när jag lagar mat;)

2011-01-24 @ 23:15:57
URL: http://viickiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0