2 Januari

Har året varit bra?
Ja det har det, var utomland osv! :) 
Höll du några utav dina nyårslöften?
Hade inge så nej ;p
Tror du 2011 kommer bli lika bra?
Jadå, fyller 18 och kan göra massor av mer saker än tidigare, ska tex åka utomland med Lukas
Har du förlorat någon kompis detta året? 
tyvärr. 
Vad kommer du sakna från 2010? 
Ingenting speciellt tror jag
Nämn en positiv sak från 2010? 
Åkte utomlands :) 
Vad spenderade du mest pengar på?
Tror nog att det var kläder och skor ;p
Finns det någonting du ångrar med 2010?
Skulle kunnat ha satsat ännu mer på skolan och varit trevligare mot folk i min omgivning
Lärde du dig något nytt under 2010?
Jodå, massor
Bästa köpet?
Inget specielt, alla mina nya skor kanske ;d
Blev du kär i år?
Nej, är fortfarande kär i Lukas ;d
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
7 juni, mars.
Dog någon som stod dig nära?
ja tyvärr..
Vilka länder besökte du?
Australien, malaysia, Danmark,
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Vetinte men tror inte det
Vad var din största framgång 2010?
Kanske att jag skaffat mig ett jobb som jag tjänar massor på
Största misstaget?
tror inte jag gjorde några speciellt stora misstag
Har du varit sjuk eller skadat dig?
fick borelia
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Vetinte, tror jag varit ledsnare faktiskt,
Vad önskar du att du gjort mer?
pluggat, anstränt mig mer med tålamod osv.
Vad önskar du att du gjort mindre?
Umgåtts med mina vänner!
Hur tillbringade du julen?
Med min familj och släkt hemma hos mormor och morfar.
Favoritprogram på tv?
Kollar typ aldrig tv, men kungarna av tylösand och ung och bortskämd var väl de jag följde ;p
Bästa boken du läste i år?
El chocko, andra gången jag läste den men den är fortfarande lika bra ;d
Största musikaliska upptäckten?
?
 Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Firade med min familj och Lukas.
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Sommriga klänningar till svart och silver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0