19 December

Hade en jättebra helg med Jonas, var ledig i fredags så jobbade en halvdag 6.45-12.45 sen kom min babe och vi var bara hemma och kollade film på fredan! :) Lördagen bjöd på Eastern palace buffe och Sherlock Holmes på bio, på söndan blev det julfika med Jonas släkt hemma hos hans mormor och senare på kvällen mys framför tvn :)

En redovisning och tre prov väntar idag idag -.-  Skulle egentligen sluta tolv men jag har eng nationella läs och hördelen kvar och ett sjukvårdsprov jag inte gjort så måste stanna kvar till klockan fyra halv fem....


Kommentarer
Postat av: Anton :')

Mums, det ser gott ut och jag är superhungrig ^^

2011-12-19 @ 09:21:56
URL: http://mydayofrandom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0