19 December

Sov ca 3 timmar inatt och jag är d ö d. Är på dåligt humör och jag är less. less på att vara trött, less på att höra samma äckliga alarmsignal samma jävla för tidiga tid varje dag, kliva upp, klä på sig, sminka sig, göra frukost, borsta tänderna, springa till bussen, åka samma dryga runda, kliva av, sitta i samma tåkiga kalla soffa och vänta på att börja, ha samma lektioner med samma lärare, samma människor överallt, äta samma äckliga lunch, sluta samma sena dryga tid, ta bussen till stan, ta busen hem, äta, kolla tv, sova, blablablablaaaaa. Nej jag är så ortoligt less på denna tråkiga jävla vardag som aldrig verkar ta slut. Är det någon som behöver ett långt lov så är det jag nu. Längtar tills jag blir arbetslös och kan sova resten av mitt liv ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0