12 December

Visste du..
att jag vill ha - mat
att min senaste kyss - var jättemysig
att jag lyssnar mest på - rihanna
att jag pratar - alldeles för mycket ibland
att jag inte gillar - människor som inte fattar ett nej och själviska dryga människor
att jag avskyr när folk startar - bråk utan anledning
att kärlek är - de beeste
att jag gillar att - umgås med nära & kära
att jag alltid kommer att - älska min familj
att sist jag grät var - i förrgår när jag skulle slå jonas men träffade hans klocka och slog sönder min arm typ.
att min mobiltelefon är - dryg som hänger sig hela tiden
att när jag vaknar på morgonen - vill jag bara fortsätta sova
att innan jag går och lägger mig - tvättar jag bort mitt smink och smörjer in mig
att idag har jag - varit trött
att jag just nu tänker på - mat
att i kväll ska jag - plugga sönder
att i morgon kommer jag - gå i skolan och plugga
att jag hoppas - massa saker

 

Har du:
Någon som förstår dig? många!
Någon som du saknar? ja
Någon som du hatar? tror det , ogillar starkt iaf
Vem kramade dig senast? Jonas
Vem pussade dig senast? Jonas
Vem ringde dig senast? morfar
Vem ringde du senast? morfar
Vem var hemma hos dig senast? Jonas :)

Vem var du hemma hos senast? Jonas :)

Har du några kärleksproblem? nepps
Har du pratat med någon idag? absolut
Har du gråtit idag? nejj
Har du skrattat idag? ja, träffade ju rebb imorse ;D

Jag:
Är singel? nej :)

Svär ofta? ibland kanske
Sjunger i duschen? nä det gör jag inte men överallt annars
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? ja typ
Skrattar åt dina egna skämt? haha alltid
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? ja

Har du:
piercingar? jopp
Syskon? en syster
Jobb? skola och jobb
För många vänner? kan man ha det?
Rymt hemifrån? ja när jag var liten och arg haha
Färgat håret? tusen gånger
Bra självförtroende? ibland och ibland inte
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja,
Varit kär? är kär i världens bästaa :)
Gjort något olagligt? har väl hänt, var lite rebellisk förut hehe
Somnat i skolan? min specialiteee
brutit ett ben? faktisk aldrig
Tappat bort mig i min hemstad? nej det tror jag inte
Sett en fallande stjärna och önskat? jappp
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? för många gånger
Smugit ut utan lov? japp
En hemlighet som ingen annan vet? nej
Sovit en hel dag? det har hänt ja
Somnat gråtande? ja
Blivit generad inför folk? det har hänt ett antal gånger 
Varit kär i någon utan att säga det till personen? nej
Ätit musslor? ja muumms älskar det
Varit på en festival? Ja
Haft ett förhållande i under en månad? ja när man gick i lågstadiet
Färgat ditt hår svart? Färgade det mörkbrunt en gång med blev svart.... 

Vad:
Längtar du till mest just nu? julafton
Ska du göra i helgen? se bio och mysa med baby
Har du för kläder på dig? svarta jeans och blå tröja
Gjorde du igår? mös med jonas
Ska du göra i sommar? jobbba
Åt du senast? mackor & varm choklad
Har du för mobil? samsung galaxy s
Vad köpte du senast? varm choklad


Kommentarer
Postat av: amanda lundgren

hej fanny!

tänkte höra om du fortfarande gör smycken? det är nämligen så att det är min och robins första års dag den 2a januari, vilket är ganska snart :) hade tänkt ge honom något personligt och kom då på att du gör smycken, att kanske göra två brickor med vårat datum på då vi blev tsm lr nått liknande :) hör gärna av dig, antingen kan du skriva på min blogg lr mejla :D annars går jag att nås på 0730616184, vore as nice om du svarade snarast :D kram på dig och måste få säga att du har en himmla fin blogg! :)

2011-12-15 @ 19:10:17
URL: http://mendy.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0