31 Augusti

Idag hade jag halkbanan, var lite nervös i början men sen tyckte jag att det var skitroligt och ville inte sluta! ;D Konsekvenskammarn var däremot obehaglig, fick en stor klump i magen när jag såg allt och det kändes obehagligt och ville bara ut därifrån, sen fick vi testa på hur det kändes att volta i en bil så man satt i en bil som snurrade så man hängde uppochner, trodde mitt huvud skulle sprängas! Imorgon har jag riskettan sen har jag preliminärt bokat uppkörning nu också, blir att boka in den helt nästa vecka :)

Ikväll har jag softat hemma hos David tsm med Robin, Håkan och Rahm, ätit lite skit och kollar film :) Håkan fyllde 18 idag så vi sjöng för honom och sen är det sista gången men träffar robin på en och en halv månad eftersom att han åker iväg på praktik! Nu ska jag sova, är helt slut :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0