22 Augusti

Det är sånna här dagar man helst inte vill vakna upp. Vakna klockan sex brevid sin pojkvän i en varm och mysig säng men tvingas stiga upp för att åka hem och lägga sig själv i en kall och ensam säng. Vakna upp, dåligt väder, ensam hemma, ta bussen in till stan, komma försent till körlektionen för att bussen var sen, åka buss hem igen för att sedan göra ingenting. Det är nu man inser att sommarlovet faktisk är s l u t och det känns som om man inte har hunnit med någonting. Nu väntar ett år till på denna äckliga skola med det äckligaste schemat någonsin. Utan sovmorgon. Är det meningen att allting ska kännas så jävla tungt innan det ens har börjat? Nej urs, vad är det man se fram emot nu? nej vinter medför ingenting bra.

Iår ska jag iallafall lyckas med det som jag v a r j e år intalar mig själv att fixa- Beach 2012. Nästa år ska jag iallafall se ut så som jag vill så att man vågar vistas utomhus. Inte blev jag speciellt brun heller efter alla desperata försök att ligga ute i solen de dagar man faktisk kunde. Nej vädret i sommar har inte varit något att jubla för, iofs är det väl så man säger alla sommrar "Iår ska jag bli brunast, jag ska bli smal, det ska vara fint väder osvosv" och sen resulterar det väl alltid i samma sak. Vädret var dåligt, kroppen ser ut så som den alltid gjort och man är lika blek som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0