20 April



• Att jag klippte snelugg- ångrar det så jävla mycket, ser bara barnsligt ut plus att den blev totalt misslyckad och är bara ivägen.
• Jag alltid börjar tycka att kläder är snygga EFTER att dom slutat sälja dom i butiken, ex skinnshorts!
• Min pengar tar slut första veckan jag får dom och jag har aldrig råd att köpa nya kläder!
• Beach 2011 börjar närma sig och min kropp är INTE redo och kommer troligtvis aldrig bli.
• Vill köpa ett nyss objektiv till kameran och en segelbåt men kommer inte ha råd med det förrän efter sommaren.
• Lovet är nästan slut
• Jag blev sur nu av att tänka på alla dom här sakerna..

• Fick en hundralapp av min mormor idag
• Virkade kläder i sommar
• Nästan all snö är borta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0