26 April





1. Mascara; Define-a-lash från Maybelline. Underbar mascara som ger otroligt långa fransar och klumpar inte, jättelätt att applicera
2. Liquid eyeliner från H&M
3. Puder från H&M
4. Rouge GG från Oriflame
5. Foundation; Dream matte mousse från Maybelline. Täcker ganska bra men håller jättedåligt..
6. Ögonbrynspenna från H&M
7. Puderborste, ögonfransböjare

Detta är vad jag använder till vardagen och ibland slänger jag på lite solpuder också.
Jag använder alltid ögonfransböjare innan jag tar på mascaran och sen låter jag den torka, lägger en eyeliner med en böj längst ut i kanten och sen lägger jag på lite mer mascara längst ut på topparna. Jag brukar inte använda så mycket mascara på de nedra fransarna, utan bara på de längst ut annars tycker jag att jag ser sur ut och att ögat blir mindre!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gör du för att få ditt hår så fint då?

Produkter? tips? verktyg?

2011-04-27 @ 20:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0