23 April

Hade en underbar kväll igår. Trodde först att hela kvällen skulle skita sig så jag var otaggad och tänkte först inte ens åka men sen bestämde jag mig för att åka ändå. Träffade Amanda vid busskuren och sen på bussen träffade vi David som skulle på pipes med nå vänner och eftersom att jag och Amanda inte hade något att göra fram tills five öppnade så följde vi med dom till Pipes. Vid tio så gick vi till Five och där mötte jag upp Erik och hans kompisar, träffade även Tor och Elliot! Senare inne på five så träffade jag Jonas också vilket gjorde min kväll ännu bättre. Träffade typ alla mina vänner inne på five så kvällen var underbar. Dansade tills jag fick mjälthugg om och om igen. Kvällen slutade med att jag följde med Jonas hem och stannade hos honom tills nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0