28 September

Efter skolan åkte jag in till stan och fixade med min lön på baken, sen gick jag lite på stan, fick med mig en stjorta, ett par örhängen och en ring från H&M, en klänning från BikBok och smink från Lindex :) Provade ett par chinos-aktiga mörkgröna byxor, kostade bara 99kr, men tog bara med mig en storlek i provrummet men dom passade inte och orkade inte klä på mig allt igen plus knyta skorna så ska prova en annan storlek imorgon :)

Jag kollade på en puderrosa halsduk men orkade inte köpa den idag utan tänkte göra det imorgon, sen när jag kom hem så hade mamma köpt den halduken fast på strömpilen till mig! Haha,


Kommentarer
Postat av: Sandra Nilsson

Hejsan. =D Vart kan man köpa halsduken, Olivia hade den på sig igår och den var ju skitläcker.. =D Ha de bra och hälsa Lukas.. Kram

2010-10-03 @ 14:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0