24 September

Slutade vid ett idag eftersom att svenska lektionen blev inställd och då ställde engelskaläraren in sin med så vi fick sluta tidigare, skönt eftersom att vi annars slutar vid tre ;p

Fick mitt lönebesked idag också, förra jag fick så blev jag ju besviken eftersom det va inte den lön jag förvätat mig, sen så jobbade jag en helg extra nu för någon vecka sedan så trodde kanske att jag skulle få 800kr för den dagen nu när lönen kom men ja fick 5000kr så nu är jag överlycklig :D Fick resten av min lön som inte kom förra månaden :D Nu är iaf hela Londonresan och skåneresan lösta så behöver inte spara nå mer till de, nu kan jag lägga alla andra pengar jag kommer få när jag jobbar på shopping :D Nu ligger jag hemma hos min älskling och myser :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0