22 Oktober

Har inte haft tid med bloggen, skolan tar upp mestadelev av mitt liv nu för tiden, håller på med ett projektarbete om psykiatrins behandlingsmetoder under 100år som jag har jobbat ihjäl mig med.

Igår var jag iallafall på "Model för en dag" tvättade bort allt mitt smink på skolan och åkte till stan till ett ställa som heter "the studio". Man blev sminkad av en makeup artist och sen fick man byta om och bli fotat av en fotograf i tre olika omgångar med tre olika ombyten. Det va jätte kul och fotografen sa åt en hur man skulle stå osv. så det var bra :) Bilderna sen var iof jättedyra men köpte iaf fyra stycken, blev inte så nöjd med sminkningen och de å bilderna blev inte så bra men tänkte att det iaf var kul att ha några bilder,

Man skulle skriva på ett papper med tio vänner och deras telefonnummer för att få en bild gratis, dom som jag skrev upp kommer kanske också att få åka och göra det här gratis så bli inte rädd om dom ringer till er :)


Kommentarer
Postat av: Emma

SÅ sjukt snygga :)

2010-10-22 @ 12:59:06
URL: http://fluummmig.blogg.se/
Postat av: jennifer

Du fick jätte fina bilder!! Jag var också där en gång och blev helt sjukt besviken, sminket var fult och fotografen jag fick var helt värdelös. Roligt att det blev bättre för dig i alla fall:)

/Jennifer som gick i klassen

2010-10-29 @ 10:46:16
URL: http://toxis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0