18 November

Är dålig på att blogg nu men det händer inget annat nu för tiden är praktiken, var med på ett benmärgsprov idag och fyfan vad hemskt, världens fetaste kanyl som dom tryckte ända in igenom benet.. fyfan hoppas att jag aldrig måste göra ett sånt :D Sitter iaf och äter kladdkaka numedans jag kollar på uppdrag gransking om den där tjejen som gjorde bröstförstoring i polen och fick stora hjärnskador och ligger typ i koma, hon och hennes kille slulle gifta sig typ en månad senare. urs, blir alltid lika ledsen när jag ser sånt där, börjar alltid gråta för jag tänker på hur det skule vara om det hände mig också blir jag jätteledsen och ringer Lukas för att försäkra mig om att nått sånt inte kommer att hända! hha. Längtar så otroligt mycke efter helg nu så det är inte sant, är så jävla trött efter att ha klivit upp vid fem och varit där borta tills fyra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0