10 November

Praktiken går jättebra, har jättebra handledare och alla som jobbar där är jätte trevliga! Skulle egentligen följt med på operation idag men hann inte eftersom att operationen skulle ta typ 5 timmar och jag skulle snart sluta, så det får förhoppningsvis bli en annan dag :)

Idag så stack jag iaf för första gången på en levande människa, hah en sjukskjöterska ställde upp som frivillig, hon hade jättebra kärl och allt men när jag stack in så fick jag inge blod även fast hon sa att hon kände att jag var rätt, sen efter jag var klar så började hon må jätte illa och gick till papperskorgen och då svimmade hon. omg, hahhaha så hemsk man kände sig! Men sen fick jag prova att ta på min handledare och då fick jag blod på en gång och det gick jättebra så, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0