ll

Försöker at plugga till ett prov imr i medicinsk grundkurs.. Ska kunna en massa om hjärtat osv. inte direkt det roligaste man kan göra på kvällen medans alla andra sitter och kollar TV...

Lukas ringde mig inatt och jag vaknade i panik och trodde att det var väckarklockan så jag försökte att stänga av den och tryckte på alla knappar tills jag kom på att det var mobilen som lät, sen på morgonen så vaknar jag av att ytterdörren smälls igen klockan halv 9 och jag börjar 8.20, då kom jag på att jag måste ha stängt av väckaren på natten.. lyckat!


Halsband av hjärtan i olika storlekar



Fotlänk/armband av små hjärtan

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en skrutt

2010-05-10 @ 19:39:25
Postat av: Anonym

Skärp dig!

2010-05-11 @ 09:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0