17/5

Just nu när jag inte har några pengar alls så finns det så otroligt mycke som jag vill ha och behöver!!

Jag behöver en mascara för min är slut, ett nytt ansiktsvatten+ansiktsrengöring för båda är slut, ny b.u.s för den är slut, massa nya kläder nu till sommaren, nytt puder för de är också slut, måste klippa mig för mitt hår är en risbuske, osv osv... allt deta skulla kosta mycke kan ja lova.. Däremot har mormora min beställt efter ett par nya örhängen, och ett par nya skor till mig från H&M snäll som hon är.. Hoppas bara att dom kommer snart så att jag kan ha dom på skolavslutningen!



Vill ha, någon snäll själ med överflödiga pengar som vill köpa de här åt mig?  :D


Skor och örhängen som mormor har beställt + en blomma som jag ska fästa på en klänning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0