3 Juni

Rebecca sov hos mig natt, somnade vid halv tolv och vaknade kring 6 men ja är faktiskt inte så jätte trött :D Sitter på svenskan och försöker skriva klart ett Datakunskaps arbete men började se ett avsnitt sjukhuset ist :) Snart har jag matteprov, är jätte nojjig, måste få VG på det här provet för att ens ha en chans att få VG i slutbetyget eftersom jag bara fått G på de jag gjort hitills och jag vill inte sänka mig från 9an!

Senare idag ska jag klippa olivias hår, hon vill att jag ska klippa upp det och göra luggen kortare så jag hoppas att de blir bra så jag inte blir dödad ;D



Ge mig dom här tack!



Kommentarer
Postat av: linda

Alltså fanny, kan du klippa folk är du välkommen att klippa mig!! :)

2010-06-03 @ 15:26:31
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0