11 Juli

Har spenderat dagen på stan med Lukas, köpte två par shorts, ett par jeansshorts och ett par vita.. smart som jag är så kollade jag på jeansshorts på barnavdelningen eftersom de är billigare där och jag har inte överflödigt med pengar och jag kunde ha stl. 170 :D så de kostade bara 149kr och sen vare rea på dom vita så de ick på 50kr ;D niice. Pappa har bokat tid för övningskörnings kursen nu, det blir nästa vecka så ni får passa er när ni är ute så ni inte blir dödade, har nämligen aldrig suttit vid förarsätet ens :D känns stabilt :D ..


Älskar mormor och morfars gård, jätte stor med brygga vid vattnet och bara typ 100m från mig :) Underbart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0