18 Juni

Bara legat med Lukas och kollat på TV idag, sen klippte jag honom och spelade lite dart och själv träffade man ju mitt i prick ;) Saknar honom nu för han har åkt och vi ses inte förrän fredag igen...

Jag och mamma har kollat runt på hus och lägenheter i utlandet och hitta en jättefin i Italien som hon ska kolla närmare på imorgon! :) Jag är helt hysterisk i allt som jag vill göra i mitt liv, just nu så tänker jag bara på att fara till Norge och jobba, har pratat med en på jobbet som har gjort de och hennes kompis tjänade 100tusen på två månader där när han åkte dit för att spara alla pengarna. Hon berättade att man kunde bo i Trondheim i jobba där för det ligger nära Östersund så det är bara att åka dit och storhandla eftersom att det är billigare i Svergie. Åh jag är helt uppe i det blå nu, vill verkligen åka och jobba där och sen bara åka utomlands nån månad! :D



Området som lägenheten i Italien låg i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0