3 November

Om mig:  Okej så om mig då... vem är jag? eehm, jag bor i Holmsund tillsammans med mina föräldrar och min lillasyster som är 14år, har bott i Holmsund i hela mitt liv och känner att jag inte längre har så mycket förutom min familj som håller mig kvar här. Jag går andra året på omvårdnadsprogrammet på Östra och trivs jätte bra, det är verkligen det rätta programet för mig! Har fem veckors praktik nu på Onkologen (canseravdelning) så jag får se ganska mycket, ett hemsk ställe att vara på faktisk. jag är en otroligt pysslig och händig person, ahha.. nämen jag älskar allt som innebär pyssel och som jag tror alla vet så gör jag smycken som jag säljer.

Julia Eriksson, min bästa vän ända sedan jag var 2 år då hon flyttade in i grannhuset, nu bor hon i Skåne sen flera år tillbaka men vi håller fortfarande kontaken och hälsar på varandra några gånger per år. Viktoria Nordlund, har funnits i mitt liv sedan jag var ca tio år, men även hon flyttade men till Skellefteå för många år sedan men vi pratar med varandra nästan varje dag och försöker ses så ofta det går. Rebecca Tjernström, en annan otroligt viktig person i mitt liv går i samma klass som mig men bor i Ånäset, henne kan jag prata om allt med!

Annars då.. hade massor av saker att skriva men det försvann när man väl skulle skriva det i ord men min pojkvän Lukas har en otrolig plats i mitt liv, vi har varit tillsammans nu i 2½år och det är fortfarande underbart men innan det blev vi så var det fram och tillbaka i ca 2år. Jag kan nog uppfattas ganska blyg men egentligen är jag inte det! sen har jag ett självförtroende som är väldigt konstigt, ibland är det världens bästa och jag tycker att jag är smartare och överträffar alla andra men oftast ligger det ganska lågt så jag misstolkar saker som kanske inte var menat på ett dåligt sätt! Sen är jag ett kontrollfreak och måste se till så att allt blir som enligt mig är bra och allt måste stämma! jag har ganska höga krav på mig själv vad gäller skolan osv, lite jobbigt eftersom att jag inte nöjer mig förrän jag har fått mgv! Har planer på att kanske plugga till läkare och det är ju nästan omänskliga poäng som gäller där... tror inte att jag kommer att klara dom kraven men..

Så det var lite om mig, blev ganska långt så vetinte om någon orkar läsa men kunde inte korta det mycke mer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0