3 December

Jag har typ två lägen och det ena är tråkig och den andra är över exhalterad som jag är just nu. Så fort jag tänker på en något som ska hända så blir jag så otroligt glad och taggad och pratar bara om det och tänker bara på det heela tiden, alltså inte friskt glad och taggad utan jag vet seriöst inte vars jag ska ta vägen, kan inte sitta stilla elr ngt! Och just nu är det två saker som jag har i mitt huvud och det är om jag ska åka till Peace&love i sommar tillsammans med Julia och hennes vänner och Lukas och kanske någon av mina vänner, och sen planerar jag att ha en 18års fest så jag sitter och kollar runt på ljud och ljus utrustning, vill ha något stort! Så just nu vet jag inte vars jag ska ta vägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0