Min dag

Min dag - Steg upp klockan kvart i sju imårse och gjorde mig i ordning. Fick springa till bussen eftersom att jag fick lov att gå ut med Lux. Kom till skolan och såg Luciatåget som var en besvikelse, sen fick vi reda på matte nationella och slutbetyget vilket också var en stor besvikelse! Slutade efter lunch och då åkte jag och Rebecca in till stan och köpte nå julklappar så nu är alla mina klappar klara! Efter stan åkte jag hem och kom hem till ett kallhål där det visade 16 grader på termometern, gick ut och hämtade ved så att pappa kunde elda i kaminen sen gick jag med Lux igen, sen har jag legat i soffan och slappat tills middagen då jag åt carbonara sen har jag hjälpt Olivia med matten och sen bara tagit det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0