dag 3 - mina föräldrar

mina föräldrar: Jag älskar verkligen mina föräldrar, de är som mina bästa kompisar på nått sätt. Älskar att spendera tid med dom och sitter vi alltid kvar efter maten och pratar. Min pappa är som ett litet barn, har världens fulaste men roligaste humor och han ska alltid fula sig och dansa runt om ett mongo och dra fula skämt, min mamma är världens finaste mamma, hon bryr sig alltid om alla och göra allt för alla men glömmer bort sig själv. Pappa är världens lugnaste och det är få gånger jag har sett honom sur, de gånger han har varit sur på mig går nog att räkna på en hand medans min mamma har världens temprement, tror att hon har vuxendamp :D Vi alla bråkar med våra föräldrar, de har tider och regler men på äldre dar har jag insett att de faktiskt bara bryr sig. Jag kommer bra överens med mina föräldrar och de kan lite på mig nu, förut kanske man ljög om vad man gjorde och vars man var med idag så vet de, kanske också för att man har slappare regler nu när man blir äldre så man får göra mer. Mina föräldrar är det bästa och så är det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0