21 December

Var och såg julavslutningen på skolan idag, tycker att det är skitmysigt ovasett om banden suger :D Iår var det iaf skitkul tycker jag ;D Efter lunchen åkte jag in till stan för att ta bussen hem men fick stå och vänta på bussen i en halvtimme eftersom att den var en kvart sen och när jag äntligen kommer hem har mamma åkt iväg och inte lämnat nyckeln så jag går hem till mormor och morfar för att hämta den och just när jag kommer fram så öppnar mamma dörren och ska gå hem, plus allt detta så hade jag på mig ett par nya klackeskor så nu är mina fötter helt döda och jag har fortfarande inte tinat upp -.- Snart ska jag sätta mig på bussen in mot stan igen för jag ska sova över hos lukas ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0