25 Augusti

Första dagen i skolan idag, känns ändå bra, trivs i skolan och klassen och allt, skönt att vara återförenad med min lillbec ;) Är så jävulskt förkyld också... Hoppas att jag blir bättre snart för på lördag ska jag jobba och jag behöver extra kosing! :D

Trodde att jag skulle få min lön idag men icket, jag och reb hade tänkt shoppa på fredag men verkar inte bli så eftersom att jag måste på banken innan jag kan få ut min lön och skit, plus att banken stänger 15.00 och jag kommer aldrig hem innan de så vetinte hur jag ska lyckas....




Bild från Langkawi, älskar den där klänningen, köpte den i Frankrike förra året men
 har aldrig använt den här hemma i Svergie för det finns inge bra tillfällen att ha den! ;o


Kommentarer
Postat av: reb

underbart att träffa dig igen också lillfan :]

2010-08-25 @ 16:47:23
URL: http://rrebeccaatj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0